Objeví-li se na zakoupeném produktu vada, může to být důvod k reklamaci.
Jak postupovat? Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním protokolem zašlete k nám.
Ještě předtím ale založte v administraci založte reklamaci. Odkaz na založení reklamace najdete v emailu objednávky, nebo po přihlášení do svého uživatelského účtu.
K reklamaci přiložte fotografie vady. Budete tak mít jistotu, že je vada důvodem k úspěšné reklamaci a ušetříte tak svůj čas.
Mějte prosím na paměti, že se záruka nevztahuje na poškození běžným opotřebením, nadměrným používáním nebo nevhodným ošetřením výrobku.
Zároveň také řešte reklamace bez odkladu, jakmile zjistíte vadu, aby nedošlo k prodlení a jejímu možnému rozšíření.
Reklamační protokol k vyplnění si stáhněte ZDE
Kompletní Reklamační řád si přečtěte ZDE
Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, označte balíček nápisem REKLAMACE
Reklamované/vracené zboží spotřebitel zašle na adresu K Žižkovu 282/9, Praha 9, 19000. Formou balíčku (nikoli doporučeného dopisu).
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.
Kdykoli si také průběh celého procesu můžete ověřit právě pod RMA číslem na našich www stránkách (na stejném místě kde jste si RMA číslo přidělili).